אודות המערכת
  יתרונות מערכת Vsite
  למי המערכת מתאימה
  מהו אתר דינאמי
  עיצוב האתר
  העיצוב הגראפי
  עיצוב התכנים
  מערכת הניהול
  כניסה לממשק הניהול
  ניהול התפריט
  ניהול תפריט עליון
  ניהול תפריט ימני
  ניהול חדשות
  ניהול דף ראשי/פתיח
  ניהול גלרית תמונות
  ניהול הרשאות
  ניהול מועדון לקוחות
  ניהול הורדת קבצים
  הזנת תכנים באתר
ממשקי המערכת
דף ראשי לאתר
דף הראשי הפותח את האתר מציג את החברה ומהווה מרכיב תדמיתי לאתר כולו. הדף כולל פתיח, חלון חדשות ותמונת אווירה. בנוסף, כולל דף הבית מעטפת עיצובית המלווה את כל מדורי האתר וממשקי ניווט, המאפשרים מעבר נוח בין המדורים.

דף ריכוז
דף הריכוז מהווה דף מקדים לדפי המידע בכל מדור תוכן. הדף כולל רשימה של דפי המידע, המוצגת בתבנית של כותרת, תמונה ותקציר. דף הריכוז משמש למדורים כגון: חדשות, מבצעים, מאמרים, מוצרים, פרוייקטים וכדומה.

דפי תוכן
בדפי התוכן באתר ניתן לשלב מלל ותמונות בכל תבנית הצגה רצויה. כלי העריכה מאפשרים עיצוב של התוכן המילולי, זאת, לצד מנגנון לעריכה אוטומטית של התמונות וגודלן. דפי התוכן מתאימים למדורים כגון: מאמרים, כתבות, פרסומים, פרוייקטים, מפרטים ועוד.

גלרית תמונות
מדור להצגת תמונות הכולל אפשרות סידור על פי נושאים. התמונות בגלריה מקושרות לחלון המציג את התמונה בהגדלה בתוספת מלל (במידת הצורך). המדור מתאים להצגת עבודות, מוצרים, מפרטים, צילומים, פרוייקטים ועוד.

שאלות ותשובות
דף המציג שאלות ותשובות מתוך עולם התוכן של האתר. לגולשים יש אפשרות לשלוח שאלות למערכת. המערכת, במידת הצורך, משיבה ומציגה את השאלות והתשובות הרלוונטיות במדור.

דף צור קשר
בדף ניתן להציג את פרטי החברה והאפשרויות השונות ליצירת קשר. כמו כן, ניתן (באמצעות בחירה פשוטה) להוסיף לדף זה טופס משוב. הטופס נותן אפשרות ללקוח, ליצור קשר ישיר עם החברה, מצד אחד, ומצד שני, מאפשר לחברה לכונן תקשורת שוטפת עם לקוחותיה באמצעות מערכת "מועדון לקוחות".

מועדון לקוחות
מערכת "מועדון לקוחות" מהווה למעשה מערכת שיווק. באופן הפשוט ביותר, ניתן להגדיר רשימת תפוצה מתוך קהל הלקוחות של האתר ומעת לעת, לשלוח באמצעות המערכת, מידע פרסומי ושיווקי אודות החברה ומוצריה.

מערכת קבצים
מנגנון המאפשר למנהל האתר, מצד אחד, לטעון קבצים למערכת ומצד שני, לגולש, לפתוח אותם או להציגם. ניתן לעשות בכך שימוש להצגת מסמכי word, או pdf, להצגת קטעי וידאו וכדומה. ניהול הקבצים נעשה כמו במחשב האישי, עם סידור בתיקיות.

מערכת הרשאות
מנגנון ההרשאות מאפשר למנהל האתר להגדיר קבוצת משתמשים בעלי רשות גישה ל"תכנים שמורים". ה"תכנים השמורים" מוצגים באתר רק לאחר הזדהות המשתמש באמצעות שם משתמש וסיסמא. ניתן להגדיר כל דף תוכן או קובץ באתר כ"תוכן שמור".

אנימציות פלאש
במעטפת הגרפית של אתר המופק באמצעות מערכת Vsite ניתן לשלב מרכיבי אנימציה החל מכותרת האתר (Header), בתמונת האווירה הצידית ואף בתמונת האווירה בדף הבית. להלן מספר דוגמאות...

מנוע חיפוש
מנוע חיפוש מאפשר לגולש לחפש נושא על פי מילות חיפוש. המנוע סורק את תוכן האתר ומרכז את התוצאות ברשימת קישורים. כל קישור מוביל לדף תוכן באתר הכולל את המילה המבוקשת, המערכת מסמנת את מילת החיפוש ברקע צהוב על מנת להקל על המשתמש לאתר את המילה.

מערכת סקרים
מערכת סקרים המאפשרת לגולש להביע את דעתו בנושאים רלוונטים. ניתן לצפות בתוצאות online לפי אחוזי ההצבעה.