אודות המערכת
  יתרונות מערכת Vsite
  למי המערכת מתאימה
  מהו אתר דינאמי
  עיצוב האתר
  העיצוב הגראפי
  עיצוב התכנים
  מערכת הניהול
  כניסה לממשק הניהול
  ניהול התפריט
  ניהול תפריט עליון
  ניהול תפריט ימני
  ניהול חדשות
  ניהול דף ראשי/פתיח
  ניהול גלרית תמונות
  ניהול הרשאות
  ניהול מועדון לקוחות
  ניהול הורדת קבצים
  הזנת תכנים באתר
מערכת הניהול
הזנת תכנים באתר

מערכת הניהול, מאפשרת למנהל האתר שליטה מוחלטת בכל המידע הדינמי באתר. המרכיב החשוב ביותר של מערכת הניהול הוא עיצוב תהליך העבודה. בניית ממשקי הניהול מושקעת מחשבה רבה בהנדסת אנוש ויצירת סביבה ידידותית למשתמש


עורך בשיטת לגו

הזנת תכני האתר, מלל ותמונות כפי שמוצגים בדפי האתר, מוזנים באמצעות מערכת הניהול של האתר בשיטה הנקראת, עורך בשיטת לגו. בשיטה זו ניתן לעצב ולתכנן את מבנה תוכן הדף בצורה פשוטה ונוחה.
ע"י בחירת תבניות וסידורם ניתן לעצב ולערוך מספר רב של צורות הצגת התכנים.
ניתן להוסיף תבניות ללא הגבלה.
דוגמא לכך, ניתן לראות בתמונה המציגה את מערכת הזנת התכנים - עורך הלגו.


מערכת התאמת תמונות אוטומטית – . GD

מערכת התאמת התמונות האוטומטית, טכנולוגיה המיושמת במערכת, חוסכת זמן עבודה יקר וזמן עיצוב רב למנהל האתר במשרד האחורי ומאפשרת זמן גלישה מהיר לגולש הקצה, כך שכל התכנים והתמונות מופיעים במהירות על המסך ללא זמן המתנה לטעינת התמונות.
אין צורך בעריכה מוקדמת של התמונות מאחר והמערכת מכילה מנגנון מתוחכם לטיפול בתמונות השומר על יחסי גובה-רוחב, תוך הורדת משקלן ושמירה על איכות התמונה.
הדבר, מאפשר למנהל האתר עדכון מהיר יותר של תמונה, ועבור הגולש- גלישה מהירה באתר. גלישה איטית באתר, מתסכלת את הלקוח אשר לרב יוותר על הדף ויפנה הלאה או לתכנים אחרים באתר או מחוץ לאתר.כמו כן, במערכת זו, אינך נדרש להעלות את התמונה לפי מספר הפעמים בה היא מופיעה באתר כל שאתה צריך הוא לטעון רק פעם אחת תמונה איכותית (ולא משנה משקלה) והמערכת תדע לתרגם אותה כמספר הפעמים שהתמונה מופיעה בגדלים השונים.